تک تودِی
فناوری های روز را با ما دنبال کنید

۴ ابزار دیجیتال مفید برای پیروزی در میدان رقابت

0
5 (100%) 1 vote

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به تجارت در دنیای اینترنت علاقه دارید و یا فعالیت می کنید مطمئناً همیشه در فکر افزایش فروش و جلب توجه مشتریان می باشید. در مقاله ی حاضر به شما چهار ابزار مفید برای بررسی تجارتتان در دنیای وب معرفی خواهیم نمود با تکتودی همراه باشید.


SEO Power Suite

نرم‌افزار SEO Power Suite : گوگل روزانه ۵/ ۳ میلیارد جست ‌و جو را پردازش می‌کند. در مورد تعداد زیاد کاربران آنلاین یک موتور جست‌وجو فکر کنید،  تعداد کمی از آنها بیش از یک صفحه از نتایج را بررسی می‌کنند و اغلب به همان چند صفحه اول بسنده می‌کنند. بنابراین نمی‌توانید برای صرفه ‌جویی در هزینه ‌ها استراتژی بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا SEO را از بازاریابی خود حذف کنید. برای SEO نیاز به تحقیق و توجه به جزئیات دارید. این نرم‌افزار به چهار ابزار اصلی مجهز شده که تمامی موارد جست‌وجو را پوشش می‌دهد.

Rank Tracker

کلمات کلیدی مهم‌ترین چیز برای جست ‌و جوگرها است. این ابزار می‌تواند دائما رتبه سایت شما را برای کلمات کلیدی در میان موتورهای جست ‌و جوی مختلف بررسی کند. حتی می‌تواند رتبه کلمات کلیدی موجود را نسبت به هر منطقه و هر زمانی که بخواهید بررسی ‌کند. به‌راحتی می‌توانید رتبه ‌بندی ‌ها را مشاهده و آنهایی را که اشاره دقیق ‌تری به سایت شما دارند انتخاب کنید. توصیه می‌شود از منابع مختلف کلماتی را انتخاب کرده و در استراتژی بازاریابی‌تان استفاده کنید.

پیشنهاد می کنیم بخوانید  ساختار کسب و کار پلتفرمی و کاربردهای آن

Website Auditor

این ابزار وظیفه بررسی محتوای درون سایت شما را برعهده دارد. بررسی کامل سایت اولین گام در بهبود نتایج جست ‌و جو است. این ابزار می‌تواند صفحات، نوشته ‌ها، فروشگاه، کامنت ‌ها و سایر قسمت ‌های مربوط به سایت شما را بررسی کند و همه مشکلات و خطاهایی را که به رتبه شما صدمه می‌زند تشخیص دهد. سپس نتایجی به شما ارائه می‌دهد تا در بهینه ‌سازی صفحات خود به‌کار ببرید و نتایج بهتری حاصل شود.

SEO Spyglass

با استفاده از این ابزار می‌توانید به ‌طور دقیق از بک ‌لینک ‌های سایت خود مطلع شوید. در تلاش برای بازاریابی رقابتی در موتورهای جست ‌و جو این ابزار به شما کمک می‌کند اطلاعات بک ‌لینک ‌های رقبای خود را نیز به‌دست آورید. استراتژی و نقاط قوت و ضعف بک ‌لینک برندها را شناسایی کنید.

LinkAssistant

بک ‌لینک ‌ها باید در سایت ‌های معتبر و مرتبط ایجاد شوند. با این نرم‌افزار می‌توانید لیست مفصلی از سایت ‌های مرتبط و هدف را گردآوری کنید و با تکنیک ‌های مختلف مانند پست و کامنت یک بک ‌لینک مناسب برای خود ایجاد کنید. سپس، میزان اعتبار هر سایت برای لینک ‌گذاری و کیفیت آن را بررسی کنید. از آنجا که به تمام این اطلاعات نیاز دارید، این نرم‌افزار می‌تواند چنین حجم عظیمی از داده‌ها را در دسترس شما قرار بدهد و ممکن است رقبای شما چنین فرصتی را نداشته باشند.

 

رضا لطفی
مربی، مشاور و پژوهشگر
(بازاریابی B2B و برندینگ)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.