تک تودِی
فناوری های روز را با ما دنبال کنید

آموزش بهینه سازی سایت – انتخاب کلمات کلیدی (قسمت هفتم)

0
امتیاز دهید

آموزش بهینه سازی سایت - قسمت هفتم۸۴% کاربرانی که از به جستجو می پردازند هرگز به صفحات دوم به بعد نمی روند. فقط برای یک لحظه به این نکته توجه کنید. فرض کنید که اینترنت یک شهر بزرگ است و یا فروشگاه های فراوانی که در آن وجود دارد. بودن سایت شما در ده نتیجه ی اول یعنی داشتن یک مغازه بر خیابان اصلی شهر و بودن در رتبه های بعد زا بیست مانند بودن در مغازه های انتهای بازار هستند. وقتی شما مغازه های بر را داشته باشید خریداران بیشتری نسبت به مغازه های انتهایی دارید. همانند این مصداق هم برای سایت شما در موتورهای جستجو می باشد.

آمار بررسی های اخبر در زمینه ی جستجو بیانگر این است که بیش از ۸۴% کاربران به صفحه دوم مراجعه نمی کنند. ظاهراً آمار نشان داده که کاربرانی که از طریق موتورهای جستجو  سایت را پیدا می کنند احتمال خرید آنها بیشتر از سایت هایی هست که سایتشان را در جاهایی دیگر تبلیغ می کنند . فرض کنید در زمینه ی کاری شما هر روز کاربران جدید به دنبال خدمات شما هستند ولی رقیبان شما با پیشی گرفتن در هرلحظه مشتریان شما را در دست می گیرند

پیشنهاد می کنیم بخوانید  دکمه “لایک” فیسبوک در آلمان ممنوع شد

پس اولین کاری که باید انجام دهید باید رقیبان خود را بررسی کنید.

اولین کار برای بهینه سازی انتخاب کلمات کلیدی مناسب است. بیشترین اشتباهی که مدیران سایت می کنند این است کلماتی را انتخاب می کنند که از نظر آنها مهم است. و در آن کلمه در رتبه ی اول قرار دارند ولی کاربران آن کلمه را جستجو نمی کنند بلکهنکته ی مهمی اینجا است که شما باید کلماتی را انتخاب کنید که کاربران انها را جستجو می کنند

در آموزش انتخاب کلمه ی کلیدی به شما تک تک تکنیک های کلمات کلیدی را آموزش خواهم داد.

مهمترین نکته در زمینه ی انتخاب کلمات کلیدی مناسب انتخاب نام سایت و نام دامنه ی سایت است. پس در انتخاب نام تجاری خود وسواس به خرج دهید.

در درس بعدی به اشتباهات رایج در انتخاب کلمات کلیدی می پردازیم.

موفق باشید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.