تک تودِی
فناوری های روز را با ما دنبال کنید

آموزش بهینه سازی سایت – جایگیری کلمات – قسمت پانزدهم

0
امتیاز دهید

آموزش بهینه سازی سایت - قسمت پانزدهم

:: جایگیری کلمات

اول از همه این نکته خیلی مهم است که بدانید ربات های موتورهای جستجو عاشق مطالب هستند . هربخشی از اطلاعات در زمینه ی یک صفحه را می توان به لیستی از کلمات تبدیل کرد. نام دامنه یعنی در حقیقت نام سایت ، آدرس صفحات سایت و در آخر نام تیتر های  صفحات سایت در درون صفحات سایت، متاتگ، متنی که موتورهای جستجو در زیر تیرتر نتیجه نمایش می دهند. تیتر ها به رشته های صفحه و تگ های alt در تصاویر توسط آن شما به موتورهای جستجو می فهمانید که تصویر راجع به چیست؟

و در آخر متن لینک هایی که به سایت وارد و یا خارج می شوند، مجموعه ی متن های سایت شما را تشکیل می دهند.

گوگل در هر زمانیکه وارد سایت شما می شود تمام این پارامترها را بعلاوه ی لینک های ورودی و خروجی را مورد بررسی قرار می دهد. به صورت خلاصه، تمامی لغات مجموعه متنی هستند برای ربات های موتورهای جستجوگر. پس اگر در سایتی خواندید که نام دامنه مهم نیست و یا تگ ها کاربردی ندارند آن را قبول نکنید. هر مجموعه نوشته یک شروعی دارد. و یک پایانی و همچنین در میان آن. گوگل هر کدام از این مجموعه ها را به صورت جدا بر میدارد. و ان را ایندکس می کند. برای مثال کلمات کلیدی خود را بعد از intitle و inurl قرار دهید. با این کار نشته هایی را که فقط در تیترها و یا در آدرس ها قرار دارند را در جستجو ها نمایش می دهد. و شما می توانید وزن هرکدام از لغات را به دست آورید.

پیشنهاد می کنیم بخوانید  نسل جدید مکبوک پرو ها باریک تر و دارای صفحه نمایش رتینا و USB 3 میباشد

همانطور که میبینید کلمات کلیدی مرتبط همواره برای شما نمایش داده می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.