تک تودِی
فناوری های روز را با ما دنبال کنید

آموزش بهینه سازی سایت – جایگیری کلمات – قسمت پانزدهم

0
امتیاز دهید

آموزش بهینه سازی سایت - قسمت پانزدهم

:: جایگیری کلمات

اول از همه این نکته خیلی مهم است که بدانید ربات های موتورهای جستجو عاشق مطالب هستند . هربخشی از اطلاعات در زمینه ی یک صفحه را می توان به لیستی از کلمات تبدیل کرد. نام دامنه یعنی در حقیقت نام سایت ، آدرس صفحات سایت و در آخر نام تیتر های  صفحات سایت در درون صفحات سایت، متاتگ، متنی که موتورهای جستجو در زیر تیرتر نتیجه نمایش می دهند. تیتر ها به رشته های صفحه و تگ های alt در تصاویر توسط آن شما به موتورهای جستجو می فهمانید که تصویر راجع به چیست؟

و در آخر متن لینک هایی که به سایت وارد و یا خارج می شوند، مجموعه ی متن های سایت شما را تشکیل می دهند.

گوگل در هر زمانیکه وارد سایت شما می شود تمام این پارامترها را بعلاوه ی لینک های ورودی و خروجی را مورد بررسی قرار می دهد. به صورت خلاصه، تمامی لغات مجموعه متنی هستند برای ربات های موتورهای جستجوگر. پس اگر در سایتی خواندید که نام دامنه مهم نیست و یا تگ ها کاربردی ندارند آن را قبول نکنید. هر مجموعه نوشته یک شروعی دارد. و یک پایانی و همچنین در میان آن. گوگل هر کدام از این مجموعه ها را به صورت جدا بر میدارد. و ان را ایندکس می کند. برای مثال کلمات کلیدی خود را بعد از intitle و inurl قرار دهید. با این کار نشته هایی را که فقط در تیترها و یا در آدرس ها قرار دارند را در جستجو ها نمایش می دهد. و شما می توانید وزن هرکدام از لغات را به دست آورید.

پیشنهاد می کنیم بخوانید  توییتر فارسی راه اندازی شد

همانطور که میبینید کلمات کلیدی مرتبط همواره برای شما نمایش داده می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.