تک تودِی
فناوری های روز را با ما دنبال کنید

آموزش بهینه سازی سایت – چگالی کلمه کلیدی – قسمت هفدهم

0
امتیاز دهید

آموزش بهینه سازی وب سایت برای تجارت الکترونیک

آخرین مرحله بررسی و آنالیز  برای مهم شناخته شدن آنها برای موتورهای جستجو٫ چگالی کلمات کلیدی است. ربات ها این چکالی را از طریق تیترهای سایت٫ عناوین سایت٫ متن های داخل لینک ها و موتور داخلی سایت تشخیص می دهند.

وابستگی این کلمات مهمترین پارامتر می باشد. به عبارت دیگر چگالی به معنی این است : وابستگی کلمات  در عبارات مختلف در متن و بخش های دیگر تقسیم بر کلمات کلیدی شامل کلمات کلیدی می باشد. 

به عنوان مثال این دو تیتر را مورد بررسی قرار می دهیم :

          – تجارت الکترونیکی 

          – تجارت الکترونیکی و تجارت اینترنتی

مشخص است که دومی رتبه ی بهتری دارد ٫ دومی چگالی صد در صد دارد ولی اولی چگالی ۵۰٪ البته در نتایج جستجو کاربر بر روی لینکی که اول قرار گرفته کلیک می کندد زیرا عبارت اول متخصص بودن تنها در یک رشته را نشان می دهد ولی دومی نشان می دهد شما در چندین رشته فعالیت دارید پس زیاد نمی توانید روی یک مورد فوکوس کرده و آن را تخصصی پیگیری نمایید. پس تا جایی که می توانید خود را متخصص نشان دهید . تمام انرژی خود را برای آنالیز کلمات کلیدی مرتبط به کار بگیرید.

البته می توان با تکرار هوشمندانه کلمات یعنی همان بازی با کلمات چگالی کلمات کلیدی را افزایش داد ولی این امکان وجود دارد که شما به عنوان یک سایت هرز در موتورهای جستجوگر شناخته شوید و از نتایج جستجو حذف شوید

پیشنهاد می کنیم بخوانید  استارتاپهای ایرانی هزار میلیاردی شدند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.