تک تودِی
فناوری های روز را با ما دنبال کنید

شرکت HP نرم‏‌افزار تحلیلی خود برای مراکز تماس را به روز کرد

0
امتیاز دهید

شرکت HP نسخه جدید یکی از پلت‏فرم‏های تحلیلی خود را که تماس‏های صوتی مشتریان شرکت‏ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‏دهد، به روز کرده است.

شرکت HP پلت‏فرم تحلیلی اکسپلور (HP Explore) خود را که در واقع نوعی راهکار تحلیلی برای بررسی تعاملات مشتریان و یافتن بینش‏های جدیدی درباره آنها است، به روز کرده است. این راهکار خود جزئی از یک راهکار بزرگتر به نام «راهکار بهینه‌‏سازی نیروی کار» (WFO) است که از سوی این شرکت عرضه شده است. HP در حال حاضر نسخه ۵ راهکار اکسپلور را عرضه کرده است.بر اساس این گزارش، قابلیت‏‌های جدیدی که به این راهکار افزوده شده است، به مراکز تماس کمک می‏‌کند درک عمیق‌‏تر و کامل‏‌تری از رفتار مشتریان خود داشته باشند و رضایت‌مندی آنها را نیز افزایش دهند. که از جمله می‌‏توان به ارتقاء ابزار تحلیل گفتار مشتریان اشاره کرد. در نسخه جدید این ابزار از فناوری‏‌هایی مثل شبکه‏‌بندی عصبی و الگوهای آگوستیک استفاده شده است تا بر دقت تشخیص گفتار افزوده شود. سوکومار راماراج، مدیر محصول نرم‌‏افزار WFO در شرکت HP در باره اهمیت این ابزار گفته است: با توجه به اینکه کیفیت صدای مشتریان در مراکز تماس معمولاً ضعیف است، ما از مجموعه‌‏ای از ابزارهای ضبط مکالمه استفاده می‏‌کنیم تا بتوانیم الگوهای آگوستیکی مورد نیاز را بازسازی کنیم.
یکپارچگی مستقیم راهکار اکسپلور با تماس‌‏ها و محتواهای غیرمستقیم شبکHPه‏‌های اجتماعی نیز از دیگر قابلیت‏‌هایی است که به این محصول افزوده شده است. شرکت HP همچنین تعداد ویجت‏‌ها و ابزارهای گزارش‌‏گیری این راهکار را از ۱۰ مورد به ۲۵ مورد افزایش داده است.

پیشنهاد می کنیم بخوانید  اطلاعاتی جالب درباره پست‌های اینستاگرامی مدیر تلگرام

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.