تک تودِی
فناوری های روز را با ما دنبال کنید

شرکت HP نرم‏‌افزار تحلیلی خود برای مراکز تماس را به روز کرد

0
امتیاز دهید

شرکت HP نسخه جدید یکی از پلت‏فرم‏های تحلیلی خود را که تماس‏های صوتی مشتریان شرکت‏ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‏دهد، به روز کرده است.

شرکت HP پلت‏فرم تحلیلی اکسپلور (HP Explore) خود را که در واقع نوعی راهکار تحلیلی برای بررسی تعاملات مشتریان و یافتن بینش‏های جدیدی درباره آنها است، به روز کرده است. این راهکار خود جزئی از یک راهکار بزرگتر به نام «راهکار بهینه‌‏سازی نیروی کار» (WFO) است که از سوی این شرکت عرضه شده است. HP در حال حاضر نسخه ۵ راهکار اکسپلور را عرضه کرده است.بر اساس این گزارش، قابلیت‏‌های جدیدی که به این راهکار افزوده شده است، به مراکز تماس کمک می‏‌کند درک عمیق‌‏تر و کامل‏‌تری از رفتار مشتریان خود داشته باشند و رضایت‌مندی آنها را نیز افزایش دهند. که از جمله می‌‏توان به ارتقاء ابزار تحلیل گفتار مشتریان اشاره کرد. در نسخه جدید این ابزار از فناوری‏‌هایی مثل شبکه‏‌بندی عصبی و الگوهای آگوستیک استفاده شده است تا بر دقت تشخیص گفتار افزوده شود. سوکومار راماراج، مدیر محصول نرم‌‏افزار WFO در شرکت HP در باره اهمیت این ابزار گفته است: با توجه به اینکه کیفیت صدای مشتریان در مراکز تماس معمولاً ضعیف است، ما از مجموعه‌‏ای از ابزارهای ضبط مکالمه استفاده می‏‌کنیم تا بتوانیم الگوهای آگوستیکی مورد نیاز را بازسازی کنیم.
یکپارچگی مستقیم راهکار اکسپلور با تماس‌‏ها و محتواهای غیرمستقیم شبکHPه‏‌های اجتماعی نیز از دیگر قابلیت‏‌هایی است که به این محصول افزوده شده است. شرکت HP همچنین تعداد ویجت‏‌ها و ابزارهای گزارش‌‏گیری این راهکار را از ۱۰ مورد به ۲۵ مورد افزایش داده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.