تک تودِی
فناوری های روز را با ما دنبال کنید

چهار نکته برای داشتن یک صفحه “About” بهتر

0
امتیاز دهید

صفحه “درباره شما” یا همان “About us“ممکن است یک اولویت برای شما و سایت شما نباشد اما اینگونه بگویم که در واقع باید باشد. البته صفحات دیگر سایت مانند تماس ، لندینگ پیج ، فهرست محصولات،خدمات و دیگر صفحات هم اهمیت دارند ولی اگر شما صفحه “درباره” خود را بهینه نکنید فرصت افزایش بازدید سایت ، جذب مخاطبان بیشتر و درآمد را از دست خواهید داد. اگر همه پارامترها را به خوبی منسجم کنید فروش بیشتری خواهید داشت.شاید در نگاه اول بگویید این برگه چگونه میتواند اینقدر تاثیر گذار باشد ؟ پس تا انتهای این نوشته همراه باشید تا جواب سوال خود را دریافت کنید.

همه ما حتما در مواجهه با سایت هایی که روزانه با آنها سر وکار داریم و یا سایت هایی که برای اولین بار میبینیم ، پیش آمده که به صفحه درباره (about) سرزده ایم.حال یا این صفحه به معرفی کامل پرداخته و یا به صورت گذرا و ناقص ، یا سرد و بی روح مجموعه سایت را معرفی کرده است. واکنش و نگاه ما به آن سایت در هر ۲حالت حتما تفاوت داشته است.

محتوای گیرا

همانطور که میدانید صفحه درباره” شما جایی است که شما به مخاطبانتان درباره خودتان وکسب و کارتان میگویید اما نکته اینجاست که داستان خودتان و اینکه چه میکنید وانجام میدهید را چطور بیان کنید.یک معرفی سرد وبی روح در نگاه کلی خسته کننده است. مخاطب جمله دوم را نخوانده صفحه را ترک خواهد کرد. شرکت شما برای شما یک مسئله مهم است. شما نیاز دارید تا احساسات مخاطبانتان را برانگیزید.شخصیت و اشتیاق خود را نشان دهید در عین حال پرستیژ کاری شرکت را حفظ کنید و حق آنرا ادا کنید. اگر نویسنده خوبی نیستید و قلم جذاب و گیرایی ندارید، یک نویسنده حرفه ای و تجاری استخدام کنید تا محتوای شما را روان و حرفه ای کند اما از یاد نبرید نیاز به اضافه گویی نیست فقط داستان شخصی خود را بگویید و این کار را با اشتیاق انجام دهید.
صفحه درباره

پیشنهاد می کنیم بخوانید  دیگر فلش‏ دیسک خود را جا نگذارید!

ارزش

صفحه درباره نباید فقط از داستان گذشته شما پر شود . این صفحه مجال خوبی فراهم میکند برای شرح هدف شما و چشم انداز حال و آینده شما، عملکرد شما و مسائلی که بیشتر اهمیت دارد. چه کاری انجام می دهید؟ چگونه آنرا انجام میدهید؟ و چرا برای مخاطبانتان اهمیت دارد که در سایت شما باشند و یا شما را دنبال کنند؟ به مخاطب بگویید که هستید ، چه تولید می کنید و چرا آنها نیاز به شما دارند؟ همین کافیست.
صفحه درباره

مولفه های بصری ارتباط

نمایی کوچک و سربسته مخاطبان را به شرکت شما جذب نمیکند. عکس های کارمندان ، نویسندگان ، همراهان یا شرکای تجاری پرانرژی را در این صفحه بگماریدچرا که با این کار یک ارتباط صمیمانه با مخاطبتان برقرار کنید .هم چنین مولفه ها و آیتم های یک طراحی بی همتا را از صفحات دیگر در سایت خود بیامیزید. این مولفه ها قدرت شما و پرستیژ کار شما را توصیف خواهند کرد. اگر مخاطب شما آنچه را میبیند دوست داشته و برایش جذاب باشد، سایت شما را کاوش خواهد کرد و واکنشی در حوزه سایت شما از خود نشان خواهد داد.
صفحه درباره

تمرکز و هدایت

یک صفحه درباره شبیه همه صفحات وبسایت شما باید با احتیاط برنامه ریزی و اجرا شود وگرنه شما نه تنها با خطر از دست دادن بینندگان علاقه مند روبرو خواهید بود بلکه ممکن است ثبات برند و فروش آینده خود را به خطر بیاندازید(در صورتی که سایت شما یک سایت تجاری باشد). به همه مولفه های ضروری یک صفحه درباره توجه داشته باشید. ادغام همه موارد گفته شده به صورت جذاب و دلنیشن و در عین حال کامل و گیرا کار ساده ای نیست پس سعی کنید بهترین روش یکی کردن آنها را تعیین کنید و سپس یک محتوای حرفه ای که بیانگر داستان شماست را منتشر کنید. ارزش خود را نشان داده و طبق یک ارتباط قوی با مخاطبانتان پیش روید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.